Tilauslomake

Paketti sisältää kaikki Huippublogi tekstit. Ja teksteihin optimoidut Facebook- ja Instagram-teaserit (9 kpl/blogi).

Tilaan Huippublogit 199 € + alvHyvinvointiyrityksen somekunto nousuun 800 € + alv + matkakustannukset JyväskylästäHyvinvointitieteeseen pohjautuva teksti yksinoikeudella
Hyväksyn sopimuksen (pakollinen)




279 sanaa

Avainsanat: liikunta, uni, palautuminen, terveys

Liikunta on nukkumatti

Väsyttää kuin koalakarhua. Mutta ei ehdi nukkua, kun pitää vielä multitaskata, käsitiskata ja somettaa. Mene vaan mieluummin nukkumaan. Uni on uusi trendijuttu – eikä suotta!  

Uni hyvinvoinnin rakennuspalikkana

Laadukas ja riittävän pitkä uni on todellista laatuaikaa. Se parantaa vastustuskykyä, ehkäisee painonnousua, auttaa palautumaan liikunnasta ja pitää huolta muistista sekä  tarkkaavaisuudesta, muun muassa.

Lähteet

Partonen Timo. Lisää unta – kiireen lyhyt historia. Kustannus Oy Duodecim. 1. painos 2014.

Wang F, Eun-Kyoung Lee O, Feng F, Vitiello MV, Wang W, Benson H, Fricchione GL,

Denninger JW. 2015. The effect of meditative movement on sleep quality: A systematic review. Sleep Med Rev.12;30:43-52.

Wennman H, Kronholm E, Partonen T, Tolvanen A, Peltonen M, Vasankari M, Borodulin K.

  1. Physical activity and sleep profiles in Finnish men and women. BMC Public Health

14:82.

Awesome Digi 2016.